ویپ و ارتباط آن با بخش سلامت

ارتباط برای هر کسب و کاری مهم است، اما وقتی صحبت از صنعت بهداشت و درمان می شود، به یک دارایی حیاتی تبدیل می شود. زمانی که سلامت یک بیمار در معرض خطر قرار می گیرد، ضروری است که هر متخصص پزشکی مربوطه بتواند بدون هیچ مشکلی با یکدیگر ارتباط برقرار کند تا بهترین درمان را ارائه دهد.

از زمانی که این بیماری همه گیر جهان را تکان داد، مراقبت های بهداشتی به عنوان یک صنعت با رشد بالا ظهور کرد که در آن تشخیص فوری و مجازی به یک واقعیت تبدیل شده است. و سیستم های ارتباطی نقش بزرگی در کمک به این صنعت برای دسترسی به بیماران در هر نقطه از جهان و ارائه درمان مناسب و به موقع به آن ها داشته اند.

سیستم های پیشرفته مخابراتی مانند VoIP صنعت مراقبت های بهداشتی را تغییر داده اند. امکانات ارتباطی یکپارچه VoIP تیم های پزشکی و بیماران را قادر ساخته است تا به طور ایمن با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و از طریق تماس های صوتی و تصویری و از طریق پیام رسانی با یکدیگر هم کاری کنند و سازمان های بهداشتی و درمانی را قادر ساخته است تا پتانسیل و دسترسی خود را به حداکثر برسانند.

امروز، ما بررسی می کنیم که چگونه VoIP پویایی ارتباطات بهداشتی را تغییر داده است.

چرا ارتباط یکپارچه برای صنعت بهداشت و درمان حیاتی است؟

سیستم تلفن VoIP چگونه ارتباطات بهداشتی را متحول کرده است

ویژگی برتر سیستم تلفن VoIP برای صنعت بهداشت و درمان

چرا ارتباطات بدون سیم برای صنعت بهداشت و درمان حیاتی است؟

فن آوری های پیشرفته مخابراتی مانند VoIP به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی کمک می کند تا داده های بیمار را به صورت یکپارچه به اشتراک بگذارند، با کلیک یک دکمه به اطلاعات بیمار دسترسی داشته باشند، از حریم خصوصی بیمار محافظت کنند، و نتایج شیوه های مراقبت بهداشتی را بهبود بخشند. همچنین سازمان های پزشکی را قادر می سازد تا هزینه ها را کاهش دهند، پیچیدگی را از بین ببرند و هم کاری بیشتر را تقویت کنند.

این تمام ماجرا نیست. ارتباطات مبتنی بر VoIP ثابت شده است که یک نعمت برای محیط های مراقبت بهداشتی در مکان هایی است که خارج از نقشه مراقبت بهداشتی هستند، مانند روستاهای کوچک و جوامع روستایی – که در آن ها به معنای واقعی کلمه زندگی را نجات می دهد. پزشکان روستایی می توانند از طریق تماس تصویری به بهترین پزشکان دسترسی پیدا کنند تا نظرات پزشکی تخصصی خود را جویا شوند، سوابق بیماران را به اشتراک بگذارند و در طول عملیات پیچیده مشاوره کنند.

بیایید به برخی از راه های کلیدی که VoIP ارتباط را برای صنعت بهداشت و درمان یکپارچه کرده است، نگاهی بیندازیم:

کارایی در مشاوره از راه دور:

سیستم های VoIP به طور کامل چشم انداز ارتباطات از راه دور را دگرگون کرده اند، که باعث می شود بیمارستان های بیشتر و بیشتری مشترک این فن آوری شوند. راه حل های تلفنی VoIP مبتنی بر فضای ابری نه تنها هزینه های تماس های طولانی را کاهش می دهند، بلکه به پزشکان اجازه می دهند تا از طریق چندین واسطه – از تماس صوتی و تصویری گرفته تا کنفرانس با امکاناتی که می تواند چندین پزشک را به یک پنجره ارتباطی بیاورد – به بیماران خود برسند. علاوه بر این، تماس با صوت و تصویر شفاف بلوری یکپارچه می شود که کم تر در معرض تداخل و افت تماس است.

نصب فوری:

وقتی صحبت از اتخاذ یک فن آوری ارتباطی جدید به میان می آید، بیمارستان ها قدرت انتخاب راه حل هایی را ندارند که راه اندازی آن ها زمان می برد، پروسه های طولانی دارند و کارمندان را ملزم به گذراندن آموزش های فشرده می کنند. برنامه سیستم تلفن VoIP هیچ کدام از این موانع را ایجاد نمی کند. سیستم ارتباطی یکپارچه می تواند بر روی شبکه های کامپیوتری موجود نصب شود و فرآیند نصب سریع و یکپارچه ای دارد. این به معنای عدم پروسه نصب زمان بر و عدم سرمایه گذاری روی سخت افزارهای جدید و گران قیمت است.

سیستم تلفن VoIP چگونه ارتباطات بهداشتی را متحول کرده است!

صنعت بهداشت و درمان الزامات ارتباطی منحصر به فردی دارد زیرا آن ها با فوریت های پزشکی سر و کار دارند که در آن زندگی بیماران در خطر است. در چنین شرایطی، ارتباط یکپارچه داخلی و خارجی حیاتی است، زیرا پزشکان باید اطلاعات حیاتی بیمار را به اشتراک بگذارند و شفافیت تماس ضروری می شود. تکنولوژی های ارتباطی جامع و پیشرفته مانند VoIP مزایای زیادی نسبت به اتصالات سیم مسی دارند. این سیستم توانایی بیمارستان برای ارتباط با بیماران را افزایش می دهد و پزشکان را قادر می سازد تا از هر مکانی و با استفاده از هر دستگاهی به بیماران دسترسی داشته باشند. همچنین، از آنجا که حفظ داده های تماس آسان است، به تحلیل سریع تماس کمک می کند و به متخصصان پزشکی کمک می کند تا داده های بیمار را با دیگران در انجمن به اشتراک بگذارند. همچنین، در صورت اتصال به VoIP، می توان به راحتی در هر مکانی با خدمات آمبولانس تماس گرفت.

بیایید به روش های مختلفی که سیستم تلفن VoIP ارتباطات بهداشتی را تغییر می دهد، نگاهی بیندازیم

۱. VoIP ارتباطات بهداشتی را سریع و آسان کرده است:

راه حل های VoIP مدیریت تماس های متعدد، شناسایی بیمارانی که با آن ها تماس می گیرند، استخراج تمام داده های بیمار با کلیک یک دکمه، تعامل آسان از طریق تماس های صوتی و تصویری، اتصال بیماران به چندین متخصص پزشکی با استفاده از ویدئو کنفرانس، جمع آوری آسان پرداخت های صورتحساب و یکپارچه کردن فرایندهای ثبت نام بیمارستان را برای سازمان های مراقبت های بهداشتی یکپارچه کرده است.

۲. سازمان های بهداشتی می توانند با VoIP بهره وری را افزایش دهند:

صنعت مراقبت های بهداشتی با سرعت بالایی در حال رشد است و این موضوع مدیریت وظایف را به چالشی برای موسسات پزشکی تبدیل کرده است. سیستم تلفن VoIP طیف گسترده ای از ویژگی ها را ارائه می دهد – از اتصال بر روی چندین پلتفرم، اشتراک فایل فوری، و ادغام با نرم افزارهای دیگر – که به بیمارستان ها کمک می کند تا وظایف خود را به راحتی مدیریت کنند و بهره وری را افزایش دهند. همچنین، سایر ویژگی های VoIP مانند متصدیان خودرو می توانند بیماران را به سرعت به بخش مربوطه متصل کنند. سیستم های مسیریابی تماس به تماس گیرندگان اطمینان می دهند که با یک منوی صوتی ساده تعامل دارند که زمان انتظار آن ها را کاهش می دهد و به آن ها کمک می کند تا سریع تر به مراقبت های پزشکی دسترسی داشته باشند. با VoIP، بیمارستان ها می توانند به راحتی پیام های صوتی را به متن تبدیل کنند، که می تواند در هر دستگاه متصلی قابل دسترسی باشد.

۳. VoIP تجربه بیمار را بهبود می بخشد:

پزشکان اغلب حتی زمانی که یک روز مرخصی دارند، به کار فراخوانده می شوند. این ماهیت کار آن ها است. ممکن است اورژانسی وجود داشته باشد یا بیمار نیاز به مشاوره فوری داشته باشد. با راه حل های ارتباطی VoIP، کارکنان مراقبت های بهداشتی می توانند با تنها یک تماس تلفنی، حتی زمانی که در مرخصی هستند یا در کلینیک خود در دسترس نیستند، بهترین تجربیات را برای بیماران خود فراهم کنند. VoIP آن ها را قادر می سازد تا تلفن های تجاری خود را در هر کجا و در هر زمان باخود حمل کنند.

۴. سازگاری برای پزشکانی که در چند مکان فعالیت دارند :

کار کردن پزشکان در بیمارستان ها و کلینیک های مختلف رایج است. این امر می تواند باعث سردرگمی در نگهداری و ردیابی سوابق و جزئیات بیمار شود. با این حال، با گزینه های تلفن مبتنی بر فضای ابری و میزبانی شده VoIP، ارتباط دستگاه ارتباطی شما با هر مکانی یکپارچه شده است. داده های تلفنی از هر مکان را می توان به راحتی در سیستم های پشتیبان بیمارستان ادغام کرد و اطمینان حاصل کرد که پزشکان روی سوابق هر بیمار نظارت دارند.

ویژگی های برتر سیستم تلفن VoIP برای صنعت بهداشت و درمان:

با سیستم تلفن VoIP، متخصصان پزشکی می توانند ویژگی های ارتباطی مختلفی را به برنامه های خود اضافه کنند. این ویژگی ها به آن ها کمک می کند با بیماران خود ارتباط بهتری برقرار کنند، بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهند و حجم کاری آن ها را کاهش دهند. در اینجا برخی از ویژگی های کلیدی VoIP که موسسات بهداشتی باید در کیت VoIP خود داشته باشند، آورده شده است:

۱. برنامه تلفن همراه VoIP

این کار به پزشکان و پرستاران اجازه می دهد شماره تلفن های رسمی خود را در دستگاه های تلفن همراه شخصی خود نصب کنند و به آن ها اجازه می دهد حتی زمانی که در محل کار نیستند نیز با یکدیگر در ارتباط باشند. پزشکان نیز با استفاده از اپلیکیشن های موبایل می توانند به سوابق بیماران دسترسی داشته باشند و به راحتی به همکاران خود برسند.

۲. یکپارچگی

سیستم های ارتباطی VoIP می توانند به راحتی با پلتفرم های دیگر مانند CRM، سیستم های صدور صورتحساب، یا با سیستم یکپارچه سازی بیمارستان (HIS)که یک پلتفرم یک مرحله ای است که در آن اطلاعات اداری، مالی، حقوقی و پزشکی یک بیمارستان ذخیره می شود، یکپارچه شوند. این امر عملکرد یک موسسه بهداشتی را کارآمد می کند.

۳. امکانات ویدئو کنفرانس

در زمانی مانند همه گیری، زمانی که چکاپ های پزشکی رو در رو به یک چالش تبدیل شده بود، امکانات کنفرانس ویدیویی برای پزشکان نعمتی بود چرا که به آن ها اجازه می داد با دوربین با بیماران خود ارتباط برقرار کنند و چک های شخصی ارائه دهند. همچنین پزشکان می توانند به راحتی با استفاده از این ابزار با همکاران خود همکاری کنند.

۴. پیام رسانی فوری و چت زنده

در طول یک اورژانس پزشکی، بیمار می خواهد به صورت فوری با پزشک در تماس باشد. این امر به راحتی با ویژگی گفتگوی زنده VoIP امکان پذیر است، که می تواند با هزینه کمی به یک راه حل ارتباطی VoIP اضافه شود و یک جایگزین سریع تر برای افزودن یک پورتال تعاملی به یک وب سایت است. پیام رسانی فوری همچنین به پزشکان اجازه می دهد تا با بیماران و همکاران در ارتباط باشند.

۵. مسیریابی تماس

متخصصان پزشکی می توانند با استفاده از مسیریابی تماس، تماس های اداری را به دستگاه های شخصی خود ارسال کنند. این امر به آن ها اجازه می دهد که حتی زمانی که در کلینیک نیستند و در مواقع اضطراری با آن ها تماس گرفته می شود، برای بیماران خود در دسترس بمانند.

۶. ویجت وب

ویجت های وب می توانند به سیستم های VoIP متصل شوند و به بیماران جدید کمک کنند تا به راحتی به پزشکان دسترسی پیدا کنند. زمانی که بیمار در حال مرور وب سایت های یک موسسه پزشکی است، می تواند روی ویجت کلیک کند و بلافاصله با پزشک مربوطه در ارتباط باشد.

۷٫همراه اتوماتیک

اگر کارکنان مرکز تماس VoIP یک موسسه بهداشتی مشغول باشند، متصدی اتوماتیک تضمین می کند که تماس از دست نرفته است. به تماس پاسخ می دهد، با یک سلام سفارشی از بیمار استقبال می کند و تماس را به بخش مربوطه یا مطب پزشک ارجاع می دهد. این امر تضمین می کند که بیماران مجبور نیستند بی وقفه در یک تماس منتظر بمانند و به افزایش رضایت مشتری کمک می کند.

نتیجه گیری

یک سیستم ارتباطی قوی، در هسته ارائه بهترین مراقبت های پزشکی قرار دارد. بهداشت و درمان به یک صنعت حیاتی تبدیل شده است و باید به بهترین فن آوری مجهز شود تا همه بیماران – به خصوص بیمارانی که نیاز مبرم به کمک های پزشکی دارند – به راحتی به بهترین خدمات دسترسی داشته باشند. راه حل های ارتباطی VoIP می توانند نقشی کلیدی در کارآمد و سریع کردن تعاملات پزشک و بیمار ایفا کنند.

VoIP با قدرت خدمات مبتنی بر فضای ابری، و بسیاری از ویژگی ها، از جمله ارتباط چند کاناله، مکالمات سالم و ثمربخش بین پزشکان و بیماران و همچنین هم کاری با کیفیت بالا بین متخصصان سلامت را ممکن می سازد. همچنین در حالی که پزشکان و پرستاران دائما در حال حرکت هستند، VoIP به یک ابزار ارتباطی تبدیل شده است که به آن ها اجازه می دهد بدون توجه به موقعیت خود با بیماران خود در تماس باشند. این ها مزایایی هستند که سیستم های تلفن های معمولی نمی توانند برای صنعت بهداشت و درمان فراهم کنند.

رفرنس

home