تاریخ امروزشنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

چرا سیستم تلفنی ویپ ؟

چرا برای کسب و کار خود سیستم تلفنی VOIPبخریم؟

چون ترکیبی ازصوت، دیتا و تصویر را تحت سرویس با مدیریت ساده به شما ارائه می دهد

آیا مطمئن نیستید که چرا  VOIP این روز ها یک پیشنهاد ارزشمند محسوب می‌شود؟

شما تنها نیستید، بسیاری از صاحبان کسب و کارها در مورد ویپ شنیده اند اما به درستی نمی‌دانند چگونه می‌تواند به کسب و کار آنها کمک کنند.

پاسخ این سوال را اینجا خواهید فهمید که چرا VoIP؟

 چون اولین قدم برای کارایی و بهره ‌وری بیشتر در کسب و کار شماست قبل از پاسخ به سوال مورد نظر باید بدانیم و ارتباطات یکپارچه در آن چیست. VoIP به شما اجازه می دهد خط تلفن خود را بر بستر شبکه آی پی داشته باشید ارتباطات یکپارچه در واقع ترکیب ویپ با این شبکه امن و ایمن است به علاوه تمامی ارتباطات از صوت تا دیتا تا ویدیو. شما امکانات اثربخش و فوق العاده موثری برای کسب و کارتان خواهید داشت که باعث ارتقای کسب و کارتان خواهد شد.

ویپ چگونه به کسب و کارتان کمک می کند؟

صاحبان کسب و کارهای کوچک به این نکته پی بردند که چرا  ویپ به عنوان یک ابزار قدرتمند و به عنوان یک مزیت رقابتی در کسب و کارشان مطرح می‌شود وقتی شما از سیستم تلفنی سنتی به ارتباطات یکپارچه تحت شبکه مهاجرت می کنید شما افزایش بهره وری را به طور ملموس درک خواهید کرد چون ارتباطات شما بسیار ساده و اثر بخش خواهد شد دسترسی به شبکه برای کارمندان شما بسیار ساده تر از گذشته خواهد شد چه از محل کار و چه از خانه.

چرا ویپ هزینه های شما را کاهش می دهد؟

  •          با کنفرانس های صوتی و تصویری شما پول کمتری بابت سفر های بی مورد پرداخت خواهید کرد
  •          کارمندان شما راه های بیشتری برای در ارتباط بودن و در دسترس بودن خواهند داشت
  •          با تکنولوژی presence قادر خواهید بود که کارمندان خود را مدیریت کنید که در دسترس هستند یا نه و همچنین اینکه چگونه با آنها در ارتباط باشید
  •          با ارتباطات یکپارچه به آسانی میتوانید از هر کجا به صورت ریموت کار کنیم
  •          ویپ به شما این قابلیت را می دهد که بدون پرداخت هزینه های اضافی به صدها قابلیت و فیچر دسترسی داشته باشید از قبیل:
  •          ویس میل و صندوق صوتی
  •          کالر آیدی
  •          کنفرانس صوتی و تصویری
  •          انتقال تماس و …

بنابراین ویپ تکنولوژی است که به کسب و کارهای کوچک و بزرگ این امکان را می‌دهد که با کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری زمان بیشتری را برای تمرکز روی کسب و کارشان اختصاص داده و سودآوری بیشتری را داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *