تاریخ امروزیکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

سافت فون VoIP چگونه بر تیم فروش شما تاثیر می گذارد؟

پیش گفتار:

تجربه مشتری در استارتاپ ها چیزی است که وقتی برای توانمندسازی تیم های فروش خود به تلفن VoIP روی می آورید، اتفاق می افتد. استفاده از آن آسان است و به راحتی در تنظیمات موجود شما ادغام می شود. تیم فروش شما به سراغ آن خواهد رفت و از کارایی و همچنین بهره وری بهتری برخوردار خواهد شد.

نرم افزار VoIP در تلفن همراه شما:

مردم از قبل با رابط کاربری آشنا هستند. بسیاری از سرویس های  ۴G / LTE از برنامه هایی استفاده می کنند که رابط شماره گیر آشنایی دارند و به لیست تماس دسترسی دارند. البته در اینجا محدودیت هایی هم وجود دارد.

  • بیشتر ارتباطات یک به یک است!
  • ممکن است از طریق یک رابط واحد قادر به برقراری تماس های تصویری و عملکردهای دیگر نباشید ، ممکن است نیاز به تعویض به برنامه های دیگر داشته باشید.
  • راه اندازی کنفرانس دشوار است !
  • هر کاربر یک سیم کارت و شماره منحصر به فرد دارد که یکپارچه سازی آن با CRM و حسابداری کسب وکار و همچنین اطمینان از محرمانگی و امنیت را دشوار می کند.

نرم افزار VoIP از نظر کارکرد کاملا یک گام است:

  • شما دارای صفحه کلید شماره گیر الفا-عددی آشنا هستید، اما با عملکردهای بیشتری به کاربران اجازه می دهد پیامک یا ایمیل یا اسناد را از داخل آن رابط و حتی در طول تماس صوتی یا تصویری جاری ارسال کنند.
  • تبدیل تماس به تماس کنفرانسی آسان است.
  • شما می توانید به کارمندان اجازه دهید از آن به عنوان یک دستگاه مخابره داخل ساختمان استفاده کنند.
  • شما هزینه تماس بالایی را که معمولا تلفن های مبتنی بر سیم کارت است، پرداخت نمی کنید.
  • آن را با IP PBX و CRM موجود خود ادغام کنید.
  • در هر زمان و در هر نقطه دسترسی دارید.
بنابراین، سوال این است که همه این ها چگونه به تیم فروش شما کمک می کند تا عملکرد بهتری داشته باشد؟

برندینگ
یک استفاده از شماره تلفن شخصی، برای تماس های کاری ، داشتن شماره شرکت مرتبط با برند است. مدیران فروش زمانی که یک شماره تلفن رسمی برای دریافت و برقراری تماس دارند، سطح بالاتری از اعتماد به نفس را احساس می کنند. مشتریان دوست دارند با یک شماره شرکت تماس بگیرند، نه یک شماره شخصی و این موضوع ارزش برند شما را افزایش می دهد که منجر به یک اثر مثبت و تجمعی می شود.

رضایت
برنامه تلفن VoIP در تلفن همراه، درست مانند یک شماره گیر اما با ویژگی هایی که به راحتی کمک می کند، کار می کند.مدیران فروش از تلفن VoIP از دسکتاپ ها و موبایل های خود استفاده می کنند اما هزینه تماس به حساب شرکت واریز می شود.تمام تماس ها را می توان ضبط کرد.این سرویس به لیست تماس CRM و سوابق داده ها مرتبط است که دسترسی به داده های مشتریان و ارائه تجربه کاربری بهتر را برای فروشندگان آسان تر می کند.مدیران فروش می توانند مکالمات را در خارج از دفتر و پس از ساعات اداری انجام دهند.
“از سافت فون می توان به عنوان رابطی برای کار گروهی مشترک استفاده کرد.”

شما می توانید نرم افزار SIP را با ویژگی Do Not Disturb تنظیم و پیکربندی کنید تا زمانی که مدیران نمی خواهند چنین تماس هایی را بپذیرند، بی جهت از تماس های مشتریان ناراحت نشوند. با این حال، از طریق اعلان های فشاری، آن ها می توانند بدانند که آیا یک مشتری یا یک همکار برای تماس با آن ها تلاش کرده است یا خیر. شما هیچ وقت تماس ها را از دست نمی دهید. تنها در بریتانیا فرصت های از دست رفته سالانه حدود ۳۰ میلیارد پوند برای کسب و کارها هزینه دارد.

حال اگر مدیری بخواهد تماس بگیرد باید بداند که تماس در مورد چیست. این کار با مراجعه به مکالمات گذشته و CRM آسان می شود تا داده های مشتری را قبل از شروع تماس روی صفحه بیاورد. تصور کنید که آن مدیر از یک موبایل شخصی استفاده می کرد. او به داده ها دسترسی نداشت و تکرار تمام جزئیات برای مشتری فعلی ناامیدکننده بود. بنابراین، اگر مدیر فروش شما باید پاسخ دهد، می تواند با دسترسی به داده های گذشته، شروع به کار کند و حتی فروش خود را افزایش دهد یا فروش مجدد داشته باشد.

همه چیز در یک جا
استفاده از برنامه هایی مانند واتسپ برای چت صوتی – تصویری و تماس ها هیچ مشکلی ندارد اما شما در محدودیت های چنین پلتفرم های رایگانی باقی می مانید. هر کارمند باید یک شماره تلفن همراه جداگانه داشته باشد که در تداوم و امنیت داده ها اختلال ایجاد می کند. ممکن است از مشتریان خواسته شود با شماره های مختلف کارمندان مختلف تماس بگیرند و کارمندان نتوانند داده های مشتریان را در واتسپ لینک کنند. درعوض، می توانید سافت فون را جایگزین بهتری برای کسب وکار خود از تمامی جنبه ها مانند یک شماره ورودی واحد با پسوندهایی برای کارمندان مختلف، سوابق تماس و ارتباط CRM بیابید. فروشندگان شما کار کردن را آسان تر می دانند و بهره وری بیشتری دارند.

صرفه جویی در زمان
سناریویی را تصور کنید که در آن کارمندان فروش از موبایل های شخصی استفاده می کنند. در هر موردی که آن ها باید با یکی از همکاران خود مشورت کنند یا برخی اطلاعات ضروری را استخراج کنند، به احتمال زیاد به طرف مقابل می گویند: ” اجازه دهید بررسی کنم. من تماس می گیرم… ” این نیاز هرگز زمانی اتفاق نمی افتد که شما سیستم ها و برنامه های تلفن همراه VoIP داشته باشید. گروه مذکور در حالی به کار خود ادامه می دهد که مدیر اجرایی می تواند با یکی از همکاران خود در مورد “اینترکام” صحبت کند یا داده ها را از CRM دریافت کند. این کار باعث صرفه جویی در زمان می شود و تجربه لذت بخش تری را در استفاده از نرم افزارهای پیشنهادی ایجاد می کند که نسبت به نرم افزارهای رایگان بی نهایت غنی تر هستند.

رزولوشن تماس اول
این اصطلاح از مراکز تماس گرفته می شود که در آن ها مهم است که ماموران سعی کنند برای تجربه لذت بخش تر مشتری، اولین تماس را برقرار کنند. این موضوع در مورد تیم های فروش شما نیز صدق می کند و با استفاده از نرم افزارهای VoIP و نرم افزارهایی که امکان برقراری تماس اول را به روش های مختلف فراهم می کنند، آسان می شود.

فرض کنید یک مدیر فروش باید با یک مشتری بالقوه که در دفتر نیست تماس بگیرد. با استفاده از نرم افزار VoIP، وی نیازی به انتظار ندارد و می تواند از طریق CRM تماس بگیرد، داده ها را مشاهده کند و به سادگی تماس یک کلیکی را آغاز کند. در طول تماس، مشتری ممکن است سوالاتی بپرسد و توضیحاتی را درخواست کند که ممکن است مستلزم تماس با همکار باشد. این کار از طریق کنفرانس انجام می شود.

اگر دموی یک محصول نمایش داده شود، شما به ویدیو روی می آورید و یک دمو ارائه می دهید که کاملا طرف تماس را راضی می کند و سپس می توانید برای تایید سفارش در اولین تماس اقدام کنید. شما مشتریان خوشحال و مدیران فروش خوشحال تری دارید که می توانند در زمان کم تر چنین سرنخ هایی را به دست آورند. حتی می توانید با راه حل سفارشی سافت فون خود، آن را طوری پیکربندی کنید که پس از اتمام تماس، پیامک ارسال کند و روابط مشتری را مستحکم تر کند.

به عنوان یک کسب وکار محلی ظاهر شوید
یکی از مزیت های بزرگ تلفن VoIP و SIP در فن آوری پس زمینه این است که شما می توانید طوری وانمود کنید که انگار شماره شما یک شماره محلی است. تماس گیرندگان دوست دارند با کسی در شهر یا منطقه جغرافیایی خود تماس بگیرند و زندگی را برای تیم های فروش آسان تر می کنند تا مشتریان بالقوه را متقاعد کنند. یک مدیر فروش ممکن است تماس را آغاز کند و به راحتی آن را به مدیر دیگری که توانایی بیشتری در رسیدگی به آن تماس یا سوال خاص دارد، تغییر دهد.

کار گروهی
موفقیت یک تیم فروش به کار گروهی بستگی دارد. بدون شک اپلیکیشن هایی مانند واتس اپ، اسکایپ یا زوم ارتباطات و کنفرانس را تسهیل می کنند اما حتی در این صورت نیز این ویژگی ها محدود هستند. با نرم افزارهای سفارشی که شامل فناوری های WebRTC و SIP می شوند، همکاری تیمی آسان است. تیم شما می تواند از تلفن به عنوان یک اینترکام استفاده کند و با سایر فروشندگان از راه دور ارتباط برقرار کند. شما می توانید در صورت نیاز کنفرانس های داخلی برگزار کنید و عملا هر روز قبل از شروع کار استراتژی های خود را مشخص کنید. شما می توانید از سافت فون به عنوان یک ابزار همکاری و آموزش استفاده کنید.

تراکنش های متمرکز
چیزی که شما در هنگام استفاده از سافت فون های سفارشی یا با برچسب سفید به دست می آورید، عملیات غیر متمرکز است که به مدیران فروش مستقر در هر جایی امکان می دهد به طور موثر و هوشمندانه به تنهایی کار کنند. آن ها می توانند در صورت نیاز با اعضای تیم تماس بگیرند. با این حال، تمرکز سوابق تماس و تراکنش ها در CRM وجود دارد که منجر به امنیت و شفافیت بهتر برای همه افراد حاضر در حلقه می شود. مدیران به داده ها دسترسی دارند و می توانند تحلیل های روشنگرانه ای به دست آورند که منجر به بهبود استراتژی ها می شود.

نتیجه گیری:

تیمی که به خوبی ارتباط برقرار می کند، عملکرد خوبی دارد. امروزه سیستم های ارتباطی پیچیده کسب وکار ارتباط یکپارچه ای بین اعضای تیم از راه دور ایجاد کرده اند. زمان آن رسیده است که سازمان ها تیم های خود را به مجموعه فن آوری ارتباطی مناسب مانند تلفن های تجاری VoIP برای ارتباط موثر و سازنده تیم مجازی مجهز کنند.

رفرنس

بازگشت به خانه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *