تاریخ امروزجمعه , ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی شرکت سیسکو (Cisco)

سیسکو (Cisco)، یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است. این شرکت در سال ۱۹۸۴ تاسیس شد و در حال حاضر دفتر مرکزی آن در کالیفرنیا قرار دارد. شرکت فناوری Cisco، سخت افزار شبکه، نرم افزار، تجهیزات مخابراتی و سایر خدمات و محصولات با تکنولوژی بالا را تولید، توسعه و به فروش می رساند. Cisco از طریق زیرمجموعه های متعدد خریداری شده خود، مانند  OpenDNS، Webex، Jabber  و Jasper، در بازارهای فناوری خاص، مانند اینترنت اشیا (IoT)، امنیت دامنه و مدیریت انرژی نیز تخصص دارد.

Cisco در طول سه دهه گذشته به طور فزاینده ای در منطقه آسیا-اقیانوسیه محبوبیت پیدا کرده است و فروشنده غالب در بازار استرالیا با رهبری در تمام بخش های بازار است و از دفتر استرالیایی خود به عنوان یکی از مقرهای اصلی منطقه آسیا و اقیانوسیه استفاده می کند.

محصولات و خدمات Cisco بر سه بخش بازار سازمانی، خدماتی، کسب‌وکارهای متوسط و کوچک تمرکز دارند و در حوزه های مختلف شبکه، امنیت، مرکز داده، اینترنت اشیا و… ارائه می شوند.

برخی از محصولات Cisco:

تلفن ویپ سیسکو:

با فراگیر شدن اینترنت و ترجیح سازمان‌ها به استفاده از تلفن‌های اینترنتی، ویپ (VoIP) به یکی از تجهیزات پرکاربرد تبدیل شده است. در حال حاضر شرکت Cisco یکی از ارائه دهندگان اصلی تجهیزات VoIP برای کسب‌وکارها است و انواع مختلفی از این تلفن‌ها را به بازار عرضه کرده است، به طوری که از هر ۵۰۰ شرکت بیش از ۸۵ درصد آن ها برای ایجاد مزیت رقابتی از سرویس های Cisco استفاده می کنند. تنوع آی پی فون های Cisco نیاز های همه شرکت ها با اندازه های مختلف را برآورده می کند.

شرکت آبانگان تجارت ارائه دهنده انواع تلفن های ویپ Cisco (نو و کارکرده با کیفیت بالا) در ایران است. برخی از این مدل ها عبارتند از:

تلفن سیسکو ۷۹۴۰:

سیسکو 7940

تلفن سیسکو ۷۹۴۵:

سیسکو 7945

تلفن سیسکو ۷۹۶۰:

سیسکو 7960

تلفن سیسکو ۷۹۱۲:

سیسکو 7912

تلفن سیسکو ۷۹۶۵:

سیسکو 7965

سایر مدل ها را می توانید در لینک آی پی فون سیسکو مشاهده کنید.

سوئیچ سیسکو:

سوئیچ Cisco از پرکاربردترین سوئیچ‌های شبکه در دیتاسنترها و سازمان‌ها است. انواع مختلف این سوئیچ که برای کسب‌وکارهای مختلف مناسب است در صفحه سوئیچ سیسکو در فروشگاه اینترنتی آبان مال ارائه شده است.

روتر سیسکو: 

روتر دو یا چند شبکه جدا از هم با IP های متفاوت را به یکدیگر وصل کرده و بین آن‌ها مسیریابی می‌کند. شرکت Cisco روترهای متنوعی را برای کاربردهای مختلف ارائه کرده است. برخی از این روترها رو در صفحه روتر Cisco قابل مشاهده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *