تاریخ امروزسه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کارت یا گیت وی ؟

خرید گیت وی یا کارت برای پروژه های سیستم های تلفنی :

در خرید گیت وی یا کارت ممکن است سوالات زیر برای شما پیش آید هدف ما آشنایی بیشتر شما با این دو و افزایش توانایی شما در انتخاب میان این دو  محصول می باشد .

آیا شما برای انجام پروژه خود نیاز به خرید کارت یا گیت وی دارید؟ آیا شما برای انتقال خط خود نیاز به خرید تجهیزات دارید؟ آیا شما برای گسترش تعداد خطوط خود نیاز به خرید تجهیزات دارید؟  آیا شما می خواهید فکس خود را به سیستم تلفنی تحت شبکه خود متصل نمایید؟  آیا سیستم تلفنی شما بر روی یک سرور مجازی نصب است و نیاز به خرید کارت یا گیت وی دارید؟ آیا شما تجربه کافی در راه اندازی سیستم تلفنی و ارتباط آن با کارت یا گیت وی را ندارید؟ آیا شما دارای یک PC  با کانفیگ ضعیف هستیدو نیاز به راه اندازی بر روی همین سیستم را دارید؟ آیا شما نیاز به افزایش خطوط در آینده دارید؟ آیا خطوط شما دارای اکو می باشد؟

یکی از مسائل مهم در راه اندازی سیستم های تلفنی تحت شبکه خرید تجهیزات مناسب می باشد شما با خرید تجهیزات مناسب بر اساس کاربری خود می توانید به پایداری  سیستم تلفنی خود کمک کنید یکی از مهمترین این تجهیزات ،انتخاب یک رابط میان سیستم تلفنی تحت شبکه و خطوط مخابرات می باشد برای خرید این محصول ۲ گزینه روبروی شما قرار دارد حالت اول خرید گیت وی و حالت دوم خرید کارت می باشد کارت ها درون PC یا سرور شما نصب می شوند ولی گیت وی به صورت مجزا و با کابل شبکه به سیستم شما متصل می گردد تفاوت دیگری که این دو با یکدیگر دارند اینست که گیت وی به دلیل داشتن سخت افزار پردازشی درون خود، نیاز شما به یک سیستم قوی را رفع می کند در صورتیکه کارت به دلیل نداشتن پردازشگر از سرور شما برای این کار استفاده می کند پس در صورتیکه شما از یک PC  با ظرفیت کم استفاده می نمایید گیت وی می تواند انتخاب مناسب تری باشد البته این نیز به تعداد تماس همزمان شما و تعداد داخلی های شما بستگی دارد زیزا شاید همان PC  باقدرت کم با یک کارت به راحتی و با سرعت بالا تمامی نیاز های شما را بر طرف کند

اتصال فکس سخت افزاری به سیستم تلفنی تحت شبکه :

گیت وی های FXS  یا ATA و یا استفاده از کارت !!

کارت ها برای استفاده از فکس سخت افزاری از کیفیت بالاتری برخوردار هستند بسیاری از گیت وی ها با فکس های چند کاره در زمان استفاده مشکلاتی را دارند البته در صورتیکه شما در حال حاضر از گیت وی استفاده می کنید و کارتی بر روی سیستم خود ندارید به صورت حتم استفاده از کارت فقط برای یک فکس به صرفه نیست و پیشنهاد ما به شما استفاده از گیت وی هست که بیشترین سازگاری را با فکس شما د ارد البته این نکته نیز مهم می باشد که فکس های تک کاره بسیار بهتر با ATA  یا گیت وی ها سازگاری دارند

گسترش خطوط در آینده:

اگر شما به این فکر هستید که در آینده به خطوط خود اضافه کنید کارت انتخاب مناسب تری می باشد زیرا شما به راحتی می توانید با اضافه کردن ماژول به کارت خود در صورت داشتن جا و یا اینکه اضافه کردن کارت جدید به ظرفیت خود اضافه نمایید ولی گیت وی ها قابلیت اضافه کردن ماژول بر روی آنها وجود ندارد

آیا خطوط شما دارای اکو می باشد؟

گیت وی های کمی در بازار هستند که دارای اکوکنسلر می باشند (گیت وی های شرکت سنگوما دارای اکو کنسیشن می باشد) ولی در  کارت ها ماژل اکو کنسلر موجود می باشد که شما به راحتی می توانید به کارت خود این ماژول را اضافه نمایید(البته باید کارت شما از این ماژول پشتیبانی کند .در تمامی برند ها این نوع کارت ها موجود می باشد)

انتقال خط؟

برای انتقال، بهترین انتخاب گیت وی می باشد البته در صورتیکه شما سرور داشته باشید می شود از کارت نیز استفاده نمود ولی گیت وی از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد .

راه اندازی گیت وی راحت تر است یا کارت؟

گیت وی ها دارای پنل وب می باشند و این مسئله کانفیگ آن را بسیار ساده تر می کند در صورتیکه شما برای نصب و راه اندازی کارت ها به دانش فنی بیشتری نیاز دارید.

سرور مجازی ؟

اگر شما سیستم تلفنی خود را بر روی یک سرور مجازی نصب کرده اید پیشنهاد ما استفاده از گیت وی می باشد زیرا نصب کارت بر اساس تجربه ما از پایداری کمی در سرور های مجازی برخوردار می باشد در صورتیکه گیت وی ها با پایداری بسیار خوب بر روی  این سرور ها کار می کنند .

****در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید با بخش فنی شرکت ابانگان تجارت تماس بگیرید ۸۸۳۱۲۸۴۰ الی ۲****

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *