تاریخ امروزجمعه , ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
فنویل

نمایندگی شرکت فنویل (Fanvil)

شرکت فنویل در سال ۲۰۰۲ در کشور چین با هدف تولید محصولات ویپ تاسیس گردیده و در حال حاضر بـا سـه مرکز تحقیق و توسعه در شهرهاى مختلف پکن، شنژن و سـوژو ارائـه دهنده جهانى و پیشرو در دستگاه ها و تجهیزات ویپ اسـت.

سبد محصولات سخت افزارى تحـت شبکه فنویل در چهار دسته عبارت اند از تلفن هاى رومیـزى، اینترکام ها، پیجینگ ها و سرویس های مخابراتى کـه پل ارتباطى بین مردم و شبکه هاى جهانى را فراهم مى کند. Fanvil بــه عنوان پیشگام در به کارگیرى فناورى هاى SIP و صدا و تصویر، تحول دیجیتالى را براى صنایع مختلف به همراه آورد.

Fanvil بـا رعایت ارزش هاى اصلى کارآمدی، کار گروهى، صداقت، کارآفرینی، متعهد به ارائه دستگاه هایى با کیفیت بالا براى کمک به خلق جهانى هوشمند با ارتباطات بى نهایت است. شرکت Fanvil از زمان تاسیس، جوایز بسیارى را کسب کرده است و تقریبا در هـر رده­ ی محصول از شهرت عالى برخوردار است. محصولات و خدمات فنویل بـه دلیل کیفیت مطلوب و راحتى در استفاده و پشتیبانى عالى کمپانى، همواره شناخته شده بوده است.

نمایندگی شرکت فنویل در ایران

در حال حاضر شرکت آبانگان تجارت به صورت رسمی تنها نماینده فنویل در ایران است. این شرکت ارائه دهنده محصولات با کیفیت از جمله انواع تلفن های ویپ رومیزی و بی سیم فنویل (تلفن مدیریتی، تلفن منشی، تلفن کارشناسی و تلفن هتلی)، پیجینگ، هدست، نمایشگر داخلی و درب بازکن است. شرکت آبانگان به عنوان نماینده Fanvil خدمات پشتیبانی و گارانتی این محصولات را نیز به خریداران ارائه می دهد.

شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی آبان مال و یا کلیک بر روی محصولات فنویل با انواع محصولات فنویل و ویژگی های آن ها آشنا شده، محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. همچنین در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و مشاوره خرید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *