تاریخ امروزیکشنبه , ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نیوراک

معرفی شرکت نیوراک (NewRock)

کمپانی نیوراک (NewRock) توسط بینگ یانگ و هوآ لین در سال ۲۰۰۲ تأسیس شد. این شرکت طراحی، توسعه، تولید و بازاریابی محصولات و برنامه‌های کاربردی تلفن و شبکه داده مبتنی بر VoIP برای شرکت‌های کوچک و متوسط، شرکت‌های مخابراتی، ارائه‌دهندگان خدمات تلفن اینترنتی و… را انجام می دهد. به عنوان یک تامین کننده پیشرو دستگاه های NewRock مبتنی بر SIP، متعهد به ارائه سرویس های ارتباطی بسیار قابل اعتماد و مقرون به صرفه است.

با توسعه بازار پررونق مخابرات و هزینه های تولید پایین در چین، در سال ۲۰۰۳ این شرکت تجارت اصلی خود را به شانگهای منتقل کرد و شرکت سرمایه گذاری منحصر به فرد نیوراک در شانگهای با تیم اصلی شش نفره از ایالات متحده آمریکا و چند استخدام محلی، فعالیت های توسعه محصول، بازاریابی و فروش را در دفتری به مساحت ۲۶۰ فوت مربع در نزدیکی مرکز شانگهای آغاز کرد.

اولین محصول آن ها گیت وی MX100-AG با پشتیبانی از ۴۸ پورت از ابتدا در عرض ۹ ماه طراحی و توسعه یافت و به طور رسمی در اواخر سال ۲۰۰۳ به بازار عرضه شد. این محصول یکی از اولین گیت وی های VoIP مبتنی بر SIP در چین بود.

از سال ۲۰۰۸، این شرکت شروع به گسترش خطوط تولید خود به IP-PBX و سرورهای ارتباطی سازمانی کرد که با روترهای WiFi/3G/4G، سرورهای SIP و گیت وی های FXS/FXO یکپارچه شده و شرکت‌های کوچک و متوسط (SME) را هدف قرار داده است.

از سال ۲۰۱۵، NewRock بیش از ۴۰۰۰۰۰ دستگاه VoIP را در سراسر جهان تولید و ارسال کرده است.

این شرکت از رشد سریع بازار VoIP در چین که در اواخر دهه ۲۰۰۰ شروع شد، سود زیادی برد. به دلیل شهرت آن در کیفیت بالا و مقرون به صرفه بودن، محصولات گیت وی ویپ این شرکت برای فروش توسط شرکای فروشندگان رده بالای مخابراتی در چین و خارج از کشور انتخاب شدند. حجم تولید بیشتر به کاهش هزینه محصول و بهبود کیفیت کمک کرد. در همین حال، قابلیت همکاری و سازگاری محصولات با سوئیچ اصلی مبتنی بر IMS و سرورهای SIP مانند Microsoft Lync، Cisco CallManager، Broadsoft، Asterisk و FreeSWITCH بهبود یافت.

محصولات نیوراک

شرکت نیوراک طیف گسترده ای از محصولات VoIP از جمله گیت وی های VoIP نیوراک، تلفن IP نیوراک و IP-PBX نیوراک را تولید می کند. شرکت آبانگان به عنوان نماینده فروش محصولات نیوراک کلیه محصولات این برند را ارائه می دهد. برای خرید می توانید به فروشگاه اینترنتی آبانمال مراجعه و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *