تاریخ امروزیکشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
سیستم تلفن 3CX

سیستم تلفن ۳CX چیست؟

سیستم های تلفن های تجاری در چند سال گذشته به طرز چشمگیری پیشرفت کرده اند. سیستم تلفن تجاری سنتی که برای برقراری و دریافت تماس مورد استفاده قرار می گرفت، به طور کامل به یک سیستم ارتباطی یکپارچه تبدیل شده است. این سیستم های جدید به کارمندان اجازه می دهد تا با استفاده از کانال ها و دستگاه های مختلف در یک سیستم تلفن یکپارچه در هر کجا که هستند ارتباط برقرار کنند. سیستم تلفن ۳CX یکی از این موارد است که در این مقاله قصد داریم آن را معرفی کنیم.

اگر هنوز از سیستم تلفن قدیمی استفاده می کنید، این بهترین زمان برای ارتقاء سیستم ارتباطی شماست تا وقتی از تلفن اداری دور هستید یا هنگام صحبت با مشتری تماس‌هایی با کیفیت پایین دارید، تماس های مهم را از دست ندهید و سیستم تلفنی خود را بهبود بخشید.

سیستم تلفن ۳CX چیست؟

۳CX یک سیستم تلفنی مبتنی بر نرم افزار (PBX) بر اساس استاندارد SIP (Session Initiation Protocol) است. این سیستم افزونه‌ها را قادر می‌سازد تا از طریق شبکه تلفن سوئیچ‌شونده عمومی (PSTN) یا از طریق خدمات Voice over Internet Protocol (VoIP) تماس برقرار کنند.

۳CX ارتباطات یکپارچه کاملی از جمله خدمات تلفنی، ویدئو کنفرانس، پیام‌رسانی فوری، چت متنی، پست صوتی، فکس و غیره را ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند به راحتی با استفاده از دستگاه‌های دسکتاپ یا تلفن همراه به ۳CX وارد شوند زیرا ۳CX به طور کامل از Windows، Mac، iPhone و دستگاه های اندرویدی پشتیبانی می کند.

سیستم ارتباطی ۳CX برای هر کسب و کاری که تمام ویژگی های یک مرکز تماس پیشرفته را با کسری از هزینه می خواهد، مناسب است.  ۳CX می تواند ارتباطات تجاری شما را بهبود بخشیده و به افزایش بهره وری، تحرک و تجربه مشتری کمک کند.

۳CX در حال حاضر توسط هزاران شرکت در سراسر جهان از جمله برندهای بین المللی مانند مک دونالد، پپسی و امریکن اکسپرس و… استفاده می شود.

مزایای سیستم تلفن ۳CX:

از هر کجا و در هر زمان، بدون اینکه مشتریان شما بدانند که با سیستم تلفن ۳CX دفتر را ترک کرده اید، کار کنید. دفتر مدرن باید از ویژگی های تحرک ۳CX برای بهبود بهره وری کارمندان و خدمات مشتری استفاده کند.

۳CX یک سیستم ارتباطی مبتنی بر نرم‌افزار همه‌جانبه است و در عین حال با کاهش هزینه‌های صورت‌حساب مخابراتی‌تان، پول را به جیب شما باز می‌گرداند.

در اینجا چند مورد از مزایای ۳CX را بیان می کنیم:

۱٫کاهش هزینه ها:

برخلاف سیستم های تلفن سنتی، سیستم تلفن ۳CX کاملاً مبتنی بر نرم افزار است، بنابراین نیازی به نصب سخت افزار فیزیکی گران قیمت نیست. از طرفی استفاده از ۳CX به معنای کاهش ۸۰ درصدی هزینه های قبض تلفن و هزینه بیشتر برای کمک به رشد کسب و کار شماست. و این همه بدون در نظر گرفتن کنفرانس وب یکپارچه موجود به عنوان بخشی از سرویس ۳CX است که به شما امکان می دهد با حذف هزینه های سفر برای مشاغل بین شهری یا خارج از کشور، بیشتر صرفه جویی کنید.

۲٫نصب و مدیریت آسان

یک سیستم ارتباطی ۳CX فرآیند نصب آسانی دارد. علاوه بر اجتناب از نیاز به سخت‌افزار گران‌قیمت، یک سیستم تلفنی مبتنی بر نرم‌افزار مانند ۳CX به شما امکان می‌دهد در عرض چند دقیقه با قالب‌های از پیش پیکربندی شده شروع به کار کنید. همچنین می‌توانید همه مخاطبین خود را به‌صورت هم‌زمان وارد یا حذف کنید، به این معنی که می‌توانید مستقیماً با کمترین وقفه کار خود را آغاز کنید.

به عنوان یک سیستم مبتنی بر نرم‌افزار، ۳CX را می‌توان بر روی هر دستگاهی که به آن نیاز دارید نصب کرده و به شما این امکان را می‌دهد تا استراتژی ارتباطی خود را از دفتر ثابت تا در حال حرکت ادامه دهید. ۳CX به طور کامل با اندروید و iOS ادغام شده است و حتی می تواند مستقیماً روی رایانه رومیزی شما نصب شود. ۳CX به شما امکان می دهد تمام جزئیات تماس را در فهرست کسب و کار خود در یک مکان مرکزی نگه دارید، به این معنی که می توانید به راحتی از روی میز خود یا از یک جزیره خصوصی به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید. انتخاب باشماست.

۳٫استقرار در محل یا در فضای ابری:

چه تصمیم به پذیرفتن یک زندگی اداری بدون مرز داشته باشید یا ترجیح دهید همه چیز را در یک فضا نگه دارید، ۳CX برای شما مفید خواهد بود. به‌عنوان یک سیستم مبتنی بر نرم‌افزار، ۳CX را می‌توان بر روی فضای ابری خصوصی نصب کرد که فرصتی برای تحرک واقعی شما در مکان های مختلف فراهم می آورد. با افزایش انعطاف‌پذیری زندگی کاری روزانه، ۳CX به شما کمک می کند بدون نگرانی در مورد اینکه آیا می‌توانید در زمانی که در دفتر نیستید با مشتریان خود در تماس باشید، به امورکاری خود ادامه دهید.

۴٫امنیت و پشتیبان گیری

امنیت داخلی ۳CX منحصراً برای محافظت از سیستم PBX شما در برابر حملات ایجاد شده است و بسیار بالاست. ۳CX امنیت را از طریق روش های زیر فراهم می کند:

افزایش پیکربندی وب سرور امن

شناسایی خودکار و لیست سیاه ابزارهای SIP Attack

لیست سیاه IP جهانی به طور خودکار برای سانترال های شرکت کننده به روز می شود

ترافیک به برنامه های ۳CX از طریق تونل ۳CX رمزگذاری می شود

ترافیک صوتی از طریق SRTP رمزگذاری می شود

تولید و مدیریت خودکار گواهی های SSL

Failover خودکار برای پشتیبان گیری فوری

رمزگذاری بین مرورگر و وب سایت از طریق HTTPS تضمین می شود

دسترسی به کنسول مدیریت ۳CX را بر اساس IP محدود کنید

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *