تاریخ امروزجمعه , ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی برند پلیکام (Polycom)

پلیکام (Polycom) یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است که سرویس­ هایی برای به اشتراک گذاری صدا، ویدیو و محتوا ارائه می دهد. این برند در سال ۱۹۹۰ توسط برایان ال هین من و جفری رادمن با هدف تبدیل یک تلفن بلندگوی معمولی به یک سرویس ضروری و نوآورانه برای تجارت، تأسیس شد.

در طول این سال ها، Polycom شاهد تغییرات و توسعه زیادی بوده است. در سال ۱۹۹۲، Polycom اولین تلفن کنفرانس خود را به دنیا معرفی کرد که به آن ها اجازه داد در اولین سال مالی خود ۱٫۴ میلیون دلار درآمد کسب کنند. در سال ۱۹۹۷، این شرکت اولین پروژکتور کنفرانس را با قابلیت حاشیه نویسی زنده معرفی کرد و برنده محصول صوتی سال در انجمن بین المللی تله کنفرانس شد. زمانی که سال ۱۹۹۸ شروع شد، Polycom سالانه ۱۰۰ میلیون دلار درآمد داشت و با “ViewStation” وارد بازار ویدئو شد.

در سال ۲۰۰۱، پلیکام از طریق خرید Circa وارد تجارت VoIP شد که منجر به راه اندازی SoundPoint IP 500 با استفاده از پروتکل استاندارد باز SIP شد. بلافاصله پس از آن، در سال ۲۰۰۳، اولین محصول صوتی HD ،SoundStation VTX 1000 ظاهر شد که برای افزایش وضوح ارتباطات صوتی طراحی شده بود.

با تکامل و ظهور فناوری جدید، Polycom مجموعه محصولات و مشارکت های خود را گسترش داد. در سال ۲۰۱۱، آنها اعلام کردند که واحد همکاری بصری HP را خریداری کردند و از طریق خرید Accordent Technologies وارد فضای مدیریت محتوای ویدیویی شدند.

معرفی پلیکام

در حال حاضر پلیکام یکی از شناخته شده ترین رهبران جهانی در زمینه سرویس های صوتی، تصویری و محتوا تبدیل شده است.

این سرویس ها عبارتند از سیستم های اشتراک گذاری محتوای صوتی، تصویری و متنی، مانند برنامه‌های کاربردی برای دستگاه‌های تلفن همراه، سرویس های ویدئویی مبتنی بر مرورگر، خدمات ارائه‌شده در فضای ابری، سیستم‌های اتاق کنفرانس، سرویس ها و تلفن های اداری.

برند پلیکام (Polycom) سرویس های بی‌عیب و نقصی را برای تجربه کاربری طراحی و پیاده‌سازی می‌کند و به میلیون‌ها نفر در سراسر جهان کمک می‌کند تا بهره‌وری خود را افزایش دهند، نوآوری را تسریع کنند، آموزش را گسترش دهند و خدمات شگفت‌انگیزی به مشتریان ارائه دهند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *