تاریخ امروزشنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشاوره، نصب و راه اندازی سیستم ویپ

اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر درباره ویپ و نصب و راه اندازی سیستم ویپ هستید این مقاله را از دست ندهید:

تلفن و خطوط تلفنی مهمترین دستاورد انسان ها در ارتباطات می باشد پیشرفت ها در این زمینه توانسته همگام با پیشرفت ها و زندگی مدرن امکانات بیشماری را در اختیار ما قرار دهد.یکی از این پیشرفت ها در زمینه ارتباطات، سیستم ویپ(VOIP) است. VoIP مخفف Voice over Internet Protocol است و فناوری است که به شما امکان می دهد به جای تلفن ثابت، تماس های تلفنی و ویدیویی را از طریق اینترنت برقرار و دریافت کنید.

یک سرویس VoIP صدای کاربر را از سیگنال های صوتی به داده های دیجیتال تبدیل می کند و سپس آن داده ها را از طریق اینترنت ارسال می کند. اگر کاربر دیگری از یک شماره تلفن معمولی تماس بگیرد، سیگنال قبل از اینکه به آن کاربر برسد، دوباره به سیگنال تلفن تبدیل می‌شود.

امروزه اکثر شرکت ها و سازمان ها سیستم تلفنی ویپ را جایگزین تلفن ثابت سنتی کرده اند، زیرا VoIP یک فناوری مفید و دارای ویژگی هایی است که در سرویس های تلفن معمولی یافت نمی شوند. این ویژگی ها عبارت اند از:

  •         تعداد داخلی های نامحدود
  •         ضبط مکالمات
  •          ارتباطات یکپارچه میان دفاتر مختلف شرکت (ارتباط درون شهری –استانی- کشور های مختلف)
  •         امکان دور کاری کارمندان و انتقال داخلی آن ها به خانه بر بستر اینترنت
  •         داخلی شرکتی بر روی موبایل
  •         صف انتظار
  •         و…

از بزرگترین مزیت های VoIP صرفه جویی در هزینه های مخابراتی است به طوری که کاربران می توانند انتظار داشته باشند در صورت تغییر به تلفن های VoIP تا ۵۰ درصد در هزینه های مخابراتی صرفه جویی کنند.

از طرفی ثابت شده است که VoIP بهره وری کارکنان را افزایش می دهد و ویژگی‌های پیشرفته آن می‌تواند بیش از ۳۰ دقیقه زمان تماس در روز را برای کارمندان صرفه‌جویی کند. به طور کلی، ویپ نرخ بهره وری تیم را تقریبا ۲۰٪ افزایش می دهد.

حقیقت این است که به غیر از وابستگی به اتصال اینترنت، نمی توان نکته منفی درباره ویپ بیان کرد.

بسیاری از کسب‌وکارهایی که به دنبال ساده‌سازی فرآیندهای خود و کاهش هزینه‌ها هستند، این کار را با تغییر به سیستم تلفن (VoIP) انجام می‌دهند.

تلفن تماس و مشاوره رایگان: ۴۱۶۵۷-۰۲۱

نصب و راه اندازی سیستم تلفنی ویپ (VoIP)

کلید ایجاد یک تغییر آرام از سیستم تلفنی سنتی به سیستم تلفنی ویپ این است که بدانید چگونه VoIP را برای دفتر خود راه اندازی کنید، چه یک استارتاپ جدید، کسب و کار کوچک یا شرکت و سازمانی با سابقه باشید.

از مهم ترین مراحل این تغییر عبارت اند از:

اتصال اینترنتی و شماره تلفن:

آیا پهنای باند و سرعت پهنای باند ارائه‌شده توسط ارائه‌دهنده خدمات اینترنت شما برای برقراری تماس WiFi برابر است؟ قبل از هر گونه خرید عجولانه، مهم است که اتصال اینترنتی فعلی خود را ارزیابی کنید تا مطمئن شوید که می تواند از سیستم تلفن تجاری VoIP پشتیبانی کند.

اگر تصمیم دارید شماره تلفن جدید برای کسب و کار خود انتخاب کنید، پیشنهاد ما خرید شماره تلفن های ۵ رقمی شرکت مخابرات است. این شماره تلفن ها به راحتی در ذهن مخاطب باقی می مانند و اعتبار برند شما را افزایش می دهند.

تهیه تجهیزات ویپ:

از جمله تجهیزات لازم برای راه اندازی سیستم تلفنی ویپ عبارت است از:  تلفن ویپ یا آی پی (تحت شبکه)، و در صورت نیاز کابل، سرور، هدست و…

فروشگاه اینترنتی آبانمال ارائه دهنده کلیه تجهیزات ویپ با برندها و ویژگی های متفاوت است. شما می توانید برای خرید تجهیزات خود به این سایت مراجعه کرده و یا با شماره ۰۲۱۴۱۶۵۷ تماس بگیرید.

نصب سیستم تلفنی:

یکی از مراحل مهم راه اندازی پروژه ویپ نصب نرم افزار و سیستم تلفنی است. سیستم های تلفنی مختلفی وجود دارد ولی یکی از بهترین و کامل ترین آن ها سیستم تلفنی آبان تل است. آبانتل علاوه بر ویژگی های پایه ای یک سیستم تلفنی دارای قابلیت هایی از جمله

ماژول دفترچه تلفن هوشمند

ماژول نظرسنجی

ماژول تقویم کاری

فکس سرور و…

می باشد.

برای مشاوره و آشنایی بیشتر و یا خرید و نصب سیستم تلفنی آبان تل می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس و مشاوره رایگان: ۴۱۶۵۷-۰۲۱

آبانگان تجارت ارائه دهنده تجهیزات ویپ و خدمات نصب و راه اندازی سیستم ویپ با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت است و با بهره وری از دانش فنی و به روز کارشناسان خود سابقه درخشانی را در این حوزه کسب کرده است. اگر شما هم تصمیم به خرید تجهیزات، نصب و راه اندازی سیستم تلفنی ویپ گرفته اید و یا نیاز به مشاوره تخصصی در این زمینه دارید، می توانید با کارشناسان و متخصصان ما در این حوزه تماس حاصل فرمایید. ما در اسرع وقت آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به شما هستیم.

تلفن تماس و مشاوره رایگان: ۴۱۶۵۷-۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *