تاریخ امروزجمعه , ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

هدست مناسب مرکز تماس (کال سنتر)

اینکه بتوانید برای مدت طولانی با تلفن صحبت کنید و به سوالات پاسخ دهید می تواند خسته کننده باشد. علاوه بر این بدن شما را در معرض خطر ابتلا به مشکلات جدی سلامتی مانند کمردرد مزمن یا فشار گردن قرار می دهد. از طرفی استفاده از برخی از هدست‌ها که به راحتی در اطراف گوش شما قرار نمی‌گیرند یا وزن سنگینی دارند نیز آزاردهنده است. بنابراین برای یافتن بهترین هدست مرکز تماس چه کاری می توانید انجام دهید؟ اولین قدم این است که مشخص کنید چه ویژگی هایی برای شما مهم هستند تا بتوانید جستجوی خود را محدود کنید و دستگاهی را انتخاب کنید که این امتیازات را ارائه می دهد:

هدست مرکز تماس چیست؟

هدست وسیله ای است که روی سر قرار می گیرد و به شما امکان می دهد از طریق آن به محتوای صوتی گوش دهید یا با تلفن با افراد صحبت کنید. البته هدست ها اغلب برای بازی هم استفاده می شوند.

ویژگی های هدست مناسب مرکز تماس

۱٫راحتی: از آن جایی که در مراکز تماس اغلب زمان طولانی صرف تماس ها می شود، هدست باید به گونه ای طراحی شود که برای استفاده بلند مدت کارمندان راحت باشد.

۲٫کیفیت صدا: کیفیت صدای هدست در مرکز تماس بسیار مهم و حیاتی است. یک میکروفون بی کیفیت می تواند منجر به از دست رفتن فروش یا درخواست مشتری شود یا تماس ها ممکن است به دلیل کیفیت پایین صدا یا مشکلات نویز پس زمینه بی پاسخ بماند.

۳٫کیفیت میکروفون: اگر شخصی تماس بگیرد و فقط صدای استاتیک را از بلندگوی هدست شما بشنود (یا برعکس)، احتمالاً قبل از اینکه به شما فرصتی بدهد در مورد مشکل خود با او صحبت کنید، تلفن را قطع می‌کند، این ممکن است برای شما هزینه داشته باشد! همچنین باید اطمینان حاصل کنید که هنگام کار به عنوان بخشی از یک تیم که ممکن است در هر زمان چند نفر از هدست خود استفاده کنند صدای باقی افراد منتقل نشود. همچنین اگر از مدل های بی سیم استفاده می کنید با ید مطمئن باشید هیچ مشکل تداخلی بین دستگاه‌هایی که به طور همزمان در نزدیکی یکدیگر استفاده می‌شوند، وجود نداشته باشد.

۴٫قیمت: همه به دنبال هدست مقرون به صرفه هستند بدون اینکه کیفیت را به خطر بیندازند. اکثر هدست‌های بی‌سیم مدرن به ابزار سخت‌افزاری گران‌قیمت نیاز ندارند، زیرا روی شبکه‌های Wi-Fi موجود کار می‌کنند که این باعث ارزان‌تر شدن آن‌ها می‌شود.

به طور کلی با توجه به آن چه گفته شد برای یافتن بهترین هدست مرکز تماس برای شرکت خود، باید به این سوالات پاسخ دهید:

چند کارمند دارید؟

بودجه شما چقدر است؟

به چه ویژگی هایی نیاز دارید؟

انواع مختلف هدست چگونه کار می کنند و مزایا و معایب آنها چیست؟ (برای پاسخ بهتر به این سوال به مقاله انواع هدست مرکز تماس مراجعه کنید)

فروشگاه آبان مال ارائه دهنده انواع هدست مرکز تماس با طراحی کاربرپسند، کیفیت صدای بالا و با قیمت مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *